Kereskedelmi, filozófiai, politikaelméleti végzettséggel rendelkezik. Jelenlegi kutatási területe: a kortárs filozófia alapján vizsgált identitás kérdése, elsősorban ideológiatörténeti szempontból, valamint a különböző ideológiák komparatív, gazdaságfilozófiai elemzése.
Főbb filozófiai műveinek témái: 1.) A nemzeti identitás, mint fenomén: logikai tábla és példák 2.) Kecskemét belső identitásának erősítése egy helyi IMAGE–vállalkozó példáján: Művészet és marketing Kecskeméten 3.) Esszé az értelmi, a testi, és az érzelmi regiszterek kiegyensúlyozott kapcsolatáról, a szerelem példáján 4.) A filozófia tipológiája és az érzelemképződés filozófiája 5.) Passzivitás az érzésképződésben, avagy Tengelyi László és Michel Henry az ősbenyomásról 6.) Nemzeti öntudat és gazdasági prosperitás – avagy: a Corporate Identity elvének és gyakorlatának haszna a nemzeti öntudat és gazdasági teljesítmény összefüggésében, a globalista pénzpiacok hálózatában.
Doktori disszertációja: A megjelenés filozófiája: értelem, észlelés, érzelem.
Oktatott tantárgya az NJE-n: Magyarok a világ élvonalában – világraszóló magyarok (nemzetstratégia, örökségmenedzsment).
Szakmai gyakorlatot szerzett a kereskedelemben és a politika világában, valamint közel két évtizede tart filozófiai konferenciaelőadásokat az ELTE-n. Egy éve dolgozik az MNB-NJE Gazdaságföldrajzi és Településmarketing Központ tagjaként.
Publikációk: https://m2.mtmt.hu/frontend/#view/Publication/SmartQuery/1127/
kutató
E-mail: muller.andor@nje.hu