2006-2021 között a Budapesti Corvinus Egyetemen oktatott különböző marketing tárgyakat, doktori disszertációját az országmárka-érték mérés témakörében írta, doktori (PhD) fokozatát 2013-ban szerezte meg. Az MNB Tudásközpont Gazdaságföldrajzi, Településmarketing és Geopolitikai Központhoz 2021-ben oktató-kutatóként, majd 2022. febr. 1-jén részfoglalkozású oktatóként csatlakozott. Emellett tanácsadóként és stratégiai tervezőként, majd cégcsoport szintű stratégiai igazgatóként (CSO) dolgozott, többek között a Team Red, Young & Rubicam, Ogilvy, Geometry, VMLY&R ügynökségeknél, számos vezető telco, FMCG, autóipari, kiskereskedelmi, gyógyszeripari stb. márkán. Jelenleg több multinacionális vállalatnál stratégiai tanácsadó, nagy márkák üzleti és kommunikációs stratégiájáért felel.
Szakterülete a márkaépítés, márkaérték-mérés, marketing- és kommunikációs stratégiaalkotás, emellett gyakran végez kvalitatív és kvantitatív kutatásokat is. Kutatásaiban az országimázs, országmárka, településmarketing elméleti és gyakorlati kérdéseit vizsgálja.
Oktatott tárgyak: Mitől jó egy hely? Projektfeladat I. Projektfeladat II. A Budapesti Corvinus Egyetemen 2008-tól kezdődően segítette a Tudományos Diákköri Konferencia (TDK) szervezését eleinte szekciótitkárként, majd a Gazdálkodástudományi Kar TDT titkáraként és az Egyetemi Tudományos Diákköri Tanács (ETDT) tagjaként. Rendszeresen zsűritagja az Országos Tudományos Diákköri Konferenciának.
Kitüntetései: 2012: „Közgáz Campus Tudományos Diákköri munkájáért" elismerő oklevél, Budapesti Corvinus Egyetem; 2018: Kiváló Mentor Díj kitüntetés, Budapesti Corvinus Egyetem; 2021: Országos Mestertanár Aranyérem kitüntetés.
Publikációk: https://m2.mtmt.hu/gui2/?type=authors&mode=browse&sel=10033288&view=simpleList
egyetemi docens
E-mail: jenes.barbara@nje.hu