Beiratkozási és bejelentkezési eljárás

A felvett hallgatók e-mailben kapnak értesítést a Neptun rendszerbe történő belépésről. 

A Neptun rendszer bejelentkező kezdőfelületén a Hírek és a Letölthető dokumentumoknál tájékoztatás céljából további fontos információkat osztunk meg a hallgatókkal.

 

Beiratkozási eljárás menete: 

  1. Lépés: Belépés a Neptun rendszerbe
  2. Lépés: Felvételi tájékoztatók megtekintése a Neptun Közösségi terek felületén
  3. Lépés: Neptun beiratkozási kérvénylap kitöltése
  4. Lépés: Időpontfoglalás online a személyes beiratkozáshoz
  5. Lépés: Személyes beiratkozás az Oktatási és Képzési Igazgatóságon

Amennyiben nem megoldható a felvett hallgató személyes megjelenése, úgy hivatalos kéttanús meghatalmazással a meghatalmazottja eljárhat helyette. Fontos, hogy a meghatalmazott személy a személyes beiratkozáshoz felsorolt összes rendelkezésre álló dokumentumról hozzon magával másolatot.


Személyes beiratkozáshoz a hallgató hozza magával az alábbi dokumentumokat:

  • Neptun rendszerből kinyomtatott beiratkozási nyomtatványt 2 példányban, 
  • személyi igazolványt, amennyiben az nincs útlevél is elfogadott
  • lakcímkártyát,
  • Adókártyát és annak másolatát, (ha nem rendelkezik adókártyával akkor hatósági igazolást is elfogadott) 
  • TAJ kártyát és annak másolatát, (ha nem rendelkezik TAJ kártyával akkor hatósági igazolást is elfogadott)
  • a végzettséget igazoló bizonyítványt (érettségi bizonyítvány vagy oklevél), és annak másolatát
  • egyéb fontosnak tartott igazolást (hátrányos helyzet, fogyatékosság, gyermekgondozás), és annak másolatát


Publikálva: 3 éve , fríssítve: 3 órája