Beiratkozási és bejelentkezési eljárás
A felvett hallgatók e-mailben kapnak értesítést a Neptun rendszerbe történő belépésről.
A Neptun rendszer bejelentkező kezdőfelületén a Hírek és a Letölthető dokumentumoknál tájékoztatás céljából további fontos információkat osztunk meg a hallgatókkal.
Beiratkozási eljárás menete:
- Lépés: Belépés a Neptun rendszerbe
- Lépés: Felvételi tájékoztatók megtekintése a Neptun Közösségi terek felületén
- Lépés: Neptun beiratkozási kérvénylap kitöltése
- Lépés: Időpontfoglalás online a személyes beiratkozáshoz
- Lépés: Személyes beiratkozás az Oktatási és Képzési Igazgatóságon
Amennyiben nem megoldható a felvett hallgató személyes megjelenése, úgy hivatalos kéttanús meghatalmazással a meghatalmazottja eljárhat helyette. Fontos, hogy a meghatalmazott személy a személyes beiratkozáshoz felsorolt összes rendelkezésre álló dokumentumról hozzon magával másolatot.
Személyes beiratkozáshoz a hallgató hozza magával az alábbi dokumentumokat:
- Neptun rendszerből kinyomtatott beiratkozási nyomtatványt 2 példányban,
- személyi igazolványt, amennyiben az nincs útlevél is elfogadott
- lakcímkártyát,
- Adókártyát és annak másolatát, (ha nem rendelkezik adókártyával akkor hatósági igazolást is elfogadott)
- TAJ kártyát és annak másolatát, (ha nem rendelkezik TAJ kártyával akkor hatósági igazolást is elfogadott)
- a végzettséget igazoló bizonyítványt (érettségi bizonyítvány vagy oklevél), és annak másolatát
- egyéb fontosnak tartott igazolást (hátrányos helyzet, fogyatékosság, gyermekgondozás), és annak másolatát
Publikálva: 3 éve
, fríssítve: 3 órája